Tehran
0214451908

ورد پرس چیست؟

ورد پرس چیست؟

ورد پرس چیست؟

wordpress

  تعاریف متعددی برای وردپرس ارائه شده است.حال ما قصد داریم ابتدا با تعریف ساده و سپس تخصصی تر به این سوال که وردپرس چیست پاسخ جامعی ارائه دهیم.   وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز است که با استفاده از آن میتوانید انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ را طراحی کنید و به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از خواهید توانست هر نوع وبسایتی را با وردپرس راه اندازی کنید. درواقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) متن باز (open source) تحت وب و رایگان می‌باشد، که این امکان را به شما می دهد تا مطالب سایتتان را به‌ راحتی مدیریت کنید. ورد پرس با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP ساخته شده و توسط MYSQL نیز پشتیبانی می شود. همچنین شامل تعداد زیادی قالب­‌های متنوع و پوسته­‌های وردپرسی است و افزونه‌­های وردپرس به شما کمک می کند تا بخش های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. شما می­‌توانید با استفاده از وردپرس یک سایت را بدون نیاز به مهارت برنامه­‌نویسی یا کمک گرفتن از برنامه‌نویس راه‌­اندازی کنید.    

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟

  همانطور که گفتیم طراحی سایت ورد پرسی نیاز به کد نویسی و تخصص خاصی ندارد و استفاده از این سیستم بسیار راحت می‌باشد. در نتیجه دیگر نیازی به استخدام یک فرد برای پشتیبانی سایتتان ندارید و خود به‌تنهایی می‌توانید سایتتان را مدیریت کنید .همچنین سایت های وردپرسی دارای قالب های اختصاصی هستند و متناسب با نیاز کارفرما طراحی سایت انجام می شود. یکی از مزیت های این سیستم امکان سفارش سازی، طراحی سایت چند زبانه در وردپرس و سئو تخصصی سایت می باشد که می توان با کمترین هزینه یک کسب و کار موفق را شروع کرد.  

با وردپرس چه سایت هایی را می توان طراحی کرد؟

وردپرس

با وردپرس، هر نوع سایتی بسازید!

  امروزه تمام کسب و کارها برای بهتر دیده شدن نیاز به معرفی دارند.در نتیجه هر کسب و کاری برای رشد بیشتر و رسیدن به اهداف خود در حوزه دیجیتال احتیاج به سایت تخصصی خود را دارد وپس اگر صاحب فروشگاه هستید . تعداد محصولات زیادی برای فروش دارید و مکان مناسب برای عرضه و فروش مستقیم کالای خود را ندارید  فروش آنلاین بهترین گزینه برای شماست .یا صاحب شرکتی هستید و نیاز به دیده شدن دارید.سایت وردپرس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. وردپرس برای انواع حوزه ها اعم از وبلاگی، مجله‌ای خبری، شرکتی، مشاور املاک، دانلود، شخصی، فروشگاهی، پزشکی و آموزشی قالب آماده دارد.  
توجه! توجه!
سایت‌های بسیار زیادی از جمله وبلاگ دیوار، دیجی‌کالا مگ، دانلودها، دیجیاتو، وب‌سایت رسمی کاخ سفید ، ASUS ، سایت تویوتا بریتانیا و از وردپرس استفاده می‌کنند. در کل بیش از ۴۰ درصد سایت‌های کل دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند.  

وردپرس

 

امنیت وردپرس!

  مهم‌ترین موضوعی که باید هنگام طراحی سایت به آن توجه کنیم امنیت سایت است، در نتیجه باید سیستمی را انتخاب می‌کنیم که بتوان با آن امنیت سایت خود را بالا برد. که در این آموزش های بعدی وردپرس به این موضوع خواهیم پرداخت .      

مزایا و معایب طراحی سایت با ورد پرس :

 
مزایامزایا:
  • دسترسی به آن آسان است
  • یک پلتفرم انعطاف پذیر است
  • تنوع بالای افزونه ها
  • نیازی به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP نداره
  • روی سایت کنترل دارید
  • امکان رشد داره
 

معایب

معایب :
  • باید به صورت مداوم بروز رسانی کنید
  • توی سئو می تونه مشکل ساز باشه
  • از منابع زیادی استفاده می کنه
 
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *