Tehran
0214451908

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس چیست؟

host wordpress  هاست وردپرس، نوعی هاست است که برای عملکرد بهتر وردپرس، سرورهای آن بهینه‌سازی شده‌اند. هاست وردپرس، دارای امکانات ویژه وردپرس است که در هاست معمولی اشتراکی ارائه نمی‌شود. در واقع یکی از نقاط ضعف وردپرس این است که منابع زیادی را استفاده می‌کند. یعنی اگر یک فروشگاه اینترنتی متوسط با سیستم وردپرس راه‌اندازی کنید، نیاز دارید که منابعی بیشتر از هاست اشتراکی معمولی در اختیار بگیرید تا سرعت سایت‌تان پایین نیاد و  یا از دسترس خارج نشود. به همین خاطر در هاست مخصوص وردپرس، قدرت سرورها بیشتر است و تعداد سایت‌های روی سرورها کاهش پیدا کرده است. همچنین سرور از لحاظ امنیتی ارتقا پیدا کرده که خیال کاربرها تا آسوده شده.
انواع هاست وردپرس
هاست‌های وردپرسی معمولا به دو شکل ارائه می‌شوند :
  • هاست وردپرسی اشتراکی
  • هاست وردپرسی اختصاصی

ویژگی‌های یک هاست وردپرس اختصاصی:
  • سرعت و امنیت بالاتر نسبت به هاست معمولی
  • پیکربندی و بهینه‌سازی‌ قابل توجهی برای افزایش سرعت و امنیت در آن انجام شده است.
  • داشتن منابع، پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی بیشتر
  • عملکرد و بهره وری بسیار بالا
  • داشتن ابزارهایی برای بهینه کردن دیتابیس و پشتیبان گیری خودکار

تفاوت هاست معمولی با هاست وردپرس چیست ؟
اگر جزو اون دسته افرادی هستید که بودجه محدودی دارید و سایت مهمی ندارید، هاست معمولی برای شما گزینه مناسبی می باشد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید سایت شما عملکرد بهتر، امنیت بالاتر و سرعت بارگذاری بیشتری داشته باشد، بهتر است به سراغ هاست وردپرس بروید. زیرا در هاست وردپرس با توجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده، سایت شما عملکرد و سرعت بهتری خواهد داشت. همچنین به راحتی می‌توانید مشکلات امنیتی وردپرس را بررسی کنید.
هاست وردپرس مناسب چه وب‌سایت‌هایی است؟
طبق تحقیقات، پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا ، وردپرس است. اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت تجاری یا تغییر وب سایت خود هستید، وردپرس یک سایت ساز پیشرو و عالی و همچنین یک گزینه قابل توجه است. وردپرس یک گزینه میزبانی با کاربری آسان، ساده و کاملاً قابل تنظیم است و استفاده از سرویس میزبانی وردپرس در کنار سایت وردپرسی شما، عملکرد و نتایج سایت شما را بهینه می‌کند.
نتیجه گیری
نهایتا اینکه کدام سرویس را انتخاب می‌کنید بستگی به نوع برنامه میزبانی مورد نظر، بودجه و میزان انتظاری که از هاست خود در هنگام اجرای سایت خود دارید، دارد. در نتیجه اگر به دنبال یک سرویس مناسب هستید که برای عملکرد وردپرس بهینه شده باشد، میزبان وردپرس برای شما مناسب است.
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *