Tehran
0214451908

انواع افزونه‌‌های کاربردی وردپرس

انواع افزونه‌‌های کاربردی وردپرس

انواع افزونه‌‌های کاربردی وردپرس

افزونه سیستم مدیریت محتوای وردپرس، شامل مجموعه بزرگی از پلاگین‌های کاربردی رایگان و غیررایگان بسیاری می‌باشد که هر کدام دارای کاربرد خاصی می‌باشند و نقش بسیار مهمی در راه‌اندازی وبسایت‌های وردپرسی دارند. اما لزوما تمام این افزونه‌ها برای سایت شما مناسب نخواهند بود. شما باید با توجه به هدفی که دارید از آن ها استفاده کنید که قبل از نصب، باید با کارایی هر کدام از این افزونه‌های کاربردی آشنا شوید. در ادامه قصد داریم چند تا از افزونه‌های کاربردی وردپرس را بررسی کنیم.

افزونه WP Optimize

افزونه هنگام کار با وردپرس، متوجه می شوید که بخش اعظمی از دیتابیس شما را اطلاعاتی مثل مطالب زباله دان، رونوشت ها و… اشغال کرده اند که باعث افزایش حجم دیتابیس و کاهش سرعت آن می شود. حال وظیفه این افزونه بهینه سازی دیتابیس و پاکسازی آن است. شما می توانید این عملیات را هم بصورت دستی و هم در یک برنامه زمانبدنی شده بصورت خودکار انجام دهید.

افزونه EWWW Image Optimizer

افزونهیکی از راه های جذب مخاطب ، استفاده از تصویر در سایت است اما استفاده از تصاویر ، سرعت لود سایت را پایین می آورد که این امر خود موجب از دست دادن بازدیدکنندگانتان از سایت ما می شود. این افزونه وظیفه بهینه سازی تصاویر سایت شما را برعهده می گیرد. استفاده از این افزونه ویژگی های زیر را برای شما فراهم می آورد: استفاده پهنای باند کمتر از هاستینگ افزایش سرعت بارگزاری سایت بهبود سئو کاهش حجم فایل های بکاپ همچنین علاوه بر بهینه سازی تصاویر بر رضایت بازدیدکنندگان، نیز تاثیر گذار است. موتورهای جستجوگر پارامترهای خاصی برای نمایش تصاویر شما در رده های اول نتایج خود دارند. برخی از این پارامترها عبارتند از: نام مناسب برای تصویر اندازه ی درست و استاندارد تصویر کاهش حجم تصویر افزودن خاصیت alt و title به تصویر

افزونه WP-PostViews

افزونه  اگر مایل به نمایش تعداد بازدید های مطالب سایت خود هستید از این افزونه استفاده کنید.همچنین می توانید ، پربازدیدترین مطالب سایت خود را نیزبه نمایش بگذارید.

افزونه UpdraftPlus

افزونه یک افزونه بسیار مهم که فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی را بسیار ساده می‌کند. این افزونه قدرتمند به طور خودکار کار پشتیبان‌گیری را انجام می دهد و به شما اجازه می‌دهد از راه دور آن‌ها را در Dropbox،S3 ، Rackspace ، FTP، ایمیل و غیره ذخیره کنید تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل وبسایت خود را به آسانی و تنها با یک کلیک بازگردانید.

افزونه Sucuri

افزونه

یکی از مهمترین و بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس است که از سایت شما در برابر حملات DDoS ، تهدیدات بدافزار، حملات XSS و هر نوع حملات دیگر محافظت می کند.

افزونه Word Fence

افزونه یک افزونه امنیتی و بسیار کاربردی است که در ابتدا برای محافظت از وردپرس به وجود آمد. در واقع این افزونه از سایت شما در برابر تمام بدافزارها و آدرس‌ها یا آی پی‌های مخرب محافظت می کند ورد فنس مجموعه‌ای از ویژگی‌های اضافی و تکمیلی است که جامع‌ترین گزینه امنیتی به حساب می‌آید.     همانطور که ذکرکردیم افزونه‌های فراوانی وجود دارند که استفاده از آن‌ها در ساخت و راه‌اندازی یک وبسایت وردپرسی لازم هستند، در این مقاله سعی کردیم تعدادی از افزونه‌های کاربردی که نصب آن‌ها در هر وبسایتی ضروری می‌باشد را به شما معرفی کنیم.
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *